2 juli 2009

Reality check!

Svalt rum, barnen i sina sängar, maken på soffan, tja...upplagt för att kunna sova ok hoppades jag.
Hade relativt mycket sammandragningar under kvällen o de fortsatte hela natten. Vaknade av mina egna flåsande ljud o det blev inte mycket sömn inte...de har hållit på hela natten o fortsatt nu under morgonen men lugnat sig lite.

Inga som gjort ont, läste i min graviditetsdagbok med Maja o det var lika där i samma vecka....
Kunde inte somna om på morgonen heller fast jag haft möjlighet....

Överläkaren från mvc ringde o var lite bekymrad, mina värden är fortfarande för höga o de har ingen aning om varför. Endokrin på Östra kliar sig fortfarande i huvudet....iaf så får jag höja dosen på levaxinet rejält o ha en hög dos även efter bebis är ute för säkerhetsskull. Nya prover 4v efter förlossningen så får vi se då hur jag ligger.
Kul när överläkaren säger "du skrämde upp oss rejält".....öhh.....men ni sa ju att det inte var någon fara, eller?

nu ska jag hämta mina älskade barn o hem till Ulrika på lite kaffe!!! :-)

0 kommentarer: