4 juli 2009

Blev ingen kvällsrapport som ni kanske märkte...glömde helt bort det o det hände inget spännande att skriva om heller :-) Kvällen spenderades hos svärfar o fru ute på marstrand, den årliga grillfesten för släkt o vänner.

Nu är det cool lugnt i magen, lite sammandragningar men lungt...i denna vecka ska det bli lugnare enligt böckerna då bebis samlar energi o sover mycket. Något lustigt hände inatt, jag skulle vända mig i sängen o det small till i ryggen, bebisen hoppade till, tror minsann hon blev rädd av ljudet. Berättade det nu på morgonen för Mikael medan vi åt frukost, han ställde fram sitt dricksglas o slant med handen så glaset välte med en smäll, direkt hoppade magen till.
hihi, kändes verkligen som "närkontakt" med henne då hon reagerar så starkt på ljud o hoppar till. :-)

Drack min första mugg med hallonbladste nu till frukost...ska bli intressant o se om man märker någon skillnad, blev rekommenderad att dricka det då det ska stärka blodet o livmodern. I tyskland dricker de tydligen alltid det på förlossningen o genom mvc. I sverige är vi väl mer försiktiga med natur preparat inom vården.

Jag är efterfrågad på jobbet så jag ska dit strax o "visa upp mig". :-)

0 kommentarer: