6 juli 2009

Ooohhhhh....what a night.....igen!

v 38+6 idag!

Måste tyvärr upprepa mig från igår....ÅÅhhhh...vilken natt!!! igår natt kunde jag ju inte sova för jag var pigg av någon konstig anledning o somnade inte förrens vid 03.30. Inatt har jag haft sånna sammandragningar o mensvärk i korsrygg samt under magen som strålade ner i ljumskarna...trodde aldrig jag skulle få somna. Frågan är om det var mitt storstäd som jag gjorde igår som satte in eller mina 3 koppar hallonbladste som jag börjar dricka. Är det teet ska jag nog inte dricka det på kvällen, vill ju helst sova på natten ;-).
Idag bara måste jag vila på dagen då jag har 2st i stort sett sömnlösa nätter bakom mig.
Mikael är iväg nu på morgonen o då valde ju såklart tjejerna att vilja gå upp, men..men kl är 8 så det är ju ok. Emma sover dock...

Kan man ångra sig o beställa kejsarsnitt? tänk va skönt att veta när bebis kommer, slippa värkar!!
Fast såklart...något så mäktigt som det man går igenom när man föder vaginalt tror jag inte man kan vara med om. Den urkraften man besitter, det kladdiga knytet som kommer upp på bröstet, känslan av "fy fan va jag är bra o duktig". Jadu Sabina, snart ska du vara bra o duktig igen....för sista gången! iaf när det gäller barnafödande...

1 kommentarer:

Anonym sa...

det behöver väl inte vara sista gången kan ju bli en liten go bebis till efter denna som är på väg nu. lycka till håller tummarna för att allt ska gå bra