9 augusti 2010

Idag är jag nervös....

Idag är första gången molly har barnvakt....
Hon är så otroligt känslig för "främlingar" just nu....går bra om de är nära o i samma rum men om de ska hålla henne så brakar det loss. Hon blir jätteledsen. VILL INTE..
Det är jag, Mikael eller barnen som gäller för henne....Ja helst jag då ;-)

Jag jobbar, mikael måste jobba så Lena (mollys farmor) som har semester ställer upp och tar alla barnen tills jag kommmer hem. Jag har knappt sovit inatt då jag grubblat över hur nu detta ska gå....självklart överlever molly men ni vet....mammahjärtat blöder när man vet hon blir så ledsen. Bara att bita ihop. Snart är det inskolning på dagis o då börjar allvaret....även för molly Mus. Tur hon inte ska gå så många timmar...hon kommer gå 3 dgr i veckan med ett snitt på 15h.

Sitter nu på jobbet o vill bara dagen ska gå så jag får hem o krama henne lite....Ja Molly alltså! :-)

Inte viktväktat på 1 månad nu...ja....det har satt sina spår med grillning, vin, drinkar, goda efterrätter och ingen träning. 5 kilo plus på vågen direkt...ja inte konstigt då jag var stenhård innan....bekymrar mig inte alls.
Idag kör jag igång igen....kommer inte köra stenhårt utan mer "normalt" Dvs äta rätt, träna regelbundet, och inget "bös" förutom lördagen om man är lite sugen. Har 15kg kvar att gå ner.....

Nu på lördag är det tjejfest som gäller....go mat, goa drinkar, singstar och utgång med party party....ska röja på dansgolvet!!!!! :-D Ser MYCKET fram emot detta!!!!

0 kommentarer: