22 augusti 2010

En helg med kärlek och förberedelser inför skolstart.

Tors-fre var Mikael bortrest med jobbet Stockholm han kom hem kl 20 på fredag kväll. Barnen var redo för att få en puss o kram från pappan o bums i säng. Därefter vankades en av favvisrätterna, rött vin, tända ljus o kvalitetstid för maken o frun i familjen. Myspys! INTE att glömma....fick ju en blomleverans på fre em med en vacker bukett från Mikael.
Jag jobbade lördag men när jag kom hem 20, så var middagen klar och barnen redo för sängen. Även denna kvällen spenderades tillsammans med god mat och tid för prat....blev seeent men det var det värt!

Glad att jag har en underbar man som älskar mig och som visar det oxå.

Efter 10 år ihop så är kärleken lika stark om inte starkare....

Imorgon börjar Emma 2:a klass o vår skrutt Ida börjar nollan....Ida är lite nervös inför detta....duschat, lagt fram skolkläder, packat ryggsäcken.

Jag har semester i 2v nu....med fullbokade dagar.

v 34 händer bla, skolstart, inskolning dagis för molly, läkarbesök molly, bvc molly, spruta molly och ida, NÄL med mollys öron, mikael pokerturnering, ida på kalas, emma på kalas, Emma o mamma på bio.

+ 3 förfrågningar om fikastund! :-D

0 kommentarer: