2 augusti 2010

Det är nu officiellt över...

Föräldraledigheten alltså...

Idag går jag tillbaka på min tjänst.....fast "bara" på 80%. Skönt det!
Har haft så dåligt samvete att Molly ska börja dagis i september men har nu fått bearbeta det lite så det känns bättre....räknar man timmarna hon kommer vara på dagis så blir det ca 15/h i veckan o det är ju kanon. Inte många om kan fixa det med en heltid och en 80%. Ibland är det bra med skiftarbete!

Hjälper vare sig mig eller Molly att jag har dåligt samvete o grubblar över detta.

Sist jag var på min tjänst var i februari 2009 innan jag blev sjukskriven för struman i graviditeten. Har ju jobbat extra varannan helg sen februari men då har man ju liksom bara gjort sitt jobb o inget mera, nu blir det ansvarsområden, möten & planering. Full rulle på en gång!

Enda tråkiga just nu är att jag inte mår riktigt bra....har mått taskigt sen jag fick nässelutslagen, de är nu borta men är yr, svullna körtlar, kallsvettig o tryck över örat på vänster sida....suck!

Blir väl en vända till vårdcentralen igen...

0 kommentarer: