19 augusti 2010

Då har man jobbat några veckor o inte märks det att man varit borta i 1 ½ år. Allt är samma, samma tjöt o samma samma. Rätt skoj att vara tillbaka iaf!
Så glad att jag kan jobba 80%, jobbar inga fredagar alls så det blir långledigt varannan helg. Så najs!
Blir jättebra för Molly oxå, hon behöver bara gå 3 dgr i veckan och knappt 15 timmar...kommer jobba 80 % så länge garantidagarna tillåter o det är ett bra tag till. Inget dåligt samvete för barnen o eftersom jag jobbar skift så har jag ledigt mitt i veckan o kan fixa o greja o vara social, gå till öppna förskolan osv.

Har ju varit mer social är någonsin denna sommar, middagar, fikor, träffar hela tiden....så roligt o det känns skoj att ingen av dem går in på 100% igen utan det kommer finnas andningshål att umgås även om vi jobbar.

Idag är det inskolningssamtal för lillan på Humlan....tänk att min lilla skrutt ska börja dagis!
Mikael är i Stockholm tors-fre så jag o tjejerna får roa oss själva.

När älsklingen kommer hem ska vi sätta oss ner o planera in lite roligheter i höst....firar ju dels 8 årig bröllopsdag i oktober o i november 10 år tillsammans. Det ni!

Har världens bästa man, så är det bara....ÄLSKAR DIG MIKAEL!!! TOKmycket!!!!!

0 kommentarer: