6 februari 2007

En hemsk, sorglig, tragisk helg till ända........

På fredagen lämnade vi våra tre raringar till
farmor/farfar/gudföräldrar, sedan åkte jag och mannen min upp till
Dalarna till min mammas begravning. Fy sjutton säger jag bara, denna
helgen har nästan knäckt en.....



Begravningen var fin men jobbig. Alla grät och mammas syskon från Finland hade kommit. Jag har inte träffat dem på 20 år så det kändes lite konstigt. Nu har man ett hålrum i sitt hjärta som aldrig kommer fyllas mera. Tänk att min mamma och pappa är döda!! obegripligt....jag känner mig så ung och nu finns ingen kvar. Jag och mina syskon har bara varandra o är nu de som är äldst i generation. Mamma som jag ringde till och kunde prata med allt om, vem ska jag nu ringa till?

Gråter varje dag o känner mig så maktlös...



Tyvärr är det lite gruff ang huset, pengar osv.....det ligger ett grått moln och fördunklar mammas ljusa minne. Känner mycket ilska och det är inget roligt alls.......



Tur jag har min älskade egna familj!!!!

0 kommentarer: