16 juli 2006

Kanske, kanske, kanske....

Åker vi upp till Dalarna när mamma fyller år, eller snarare mikaels sista semestervecka. jag har tagit ledigt men vi har inte bestämt oss till 100%. Går inte närmare in på varför vi tvekar men ni som känner till min familj vet nog varför....

Hur som helst så längtar jag faktiskt "hem" jaaaa, de tkommer alltid vara hemma för mig oavsett vart jag bor. Hjärtat tillhör Borlänge, så är det bara.....
Nästa år är det 10 år sedan jag flyttade.

Fast, jag måste ju erkänna att jag trivs bra i GÖteborg, eller Nol där jag bor. Vi bor alldeles perfekt när man har smått. Kunde nog inte önskat oss så mycket bättre, det enda jag skulle vilja förbättra är i sånna fall boendet. Vi har det kanon, missförstå int emen de tär lite litet för 5 personer. Sen skulle jag vilja ha fristående.

Annars= Toppen!

Det blir lite omständigt om vi skulle åka "hem" men det är det förhoppningsvis värt. Det är egentligen vår enda chans till en semester tillsammans. Är vi hemma så sysslar vi med annat men kommer vi bort så har vi enbart tid för varandra.

Just nu:

Mikael målar den nya panelen som ska bytas på baksidan + tilläggsisoleras. Bytet ska ske under v 29.

0 kommentarer: