9 januari 2010

Zumba zumba o sen lite viktväktarna...

Japp idag har jag varit på realease Zumba på life hur roligt som helst o totalt min smak på motion....dans i massor. Inte tränat på riktigt sen innan jag blev gravid med Molly så det var såååå underbart att svettas ordentligt. Enda nackdelen var min hälsporre....*Aotch* gjorde rejält ont...måste köpa sånna dära gele inlägg till skorna. Bokat ett zumba pass till måndag med :-)
Imorgon är det inskrivning hos viktväktarna som gäller, de finns numera i Nol så det passar jättebra.

Bästa jag skyndar mig så inte Mikael går om mig i vikt ;-)

Annars då? jodå kan med glädje skriva att denna natten som Molly jättebra. Hon somnade 23.00, vaknade 01.30 o nöjde sig med nappen. 04.30 ville hon komma över till mig, hade bajsat så jag bytte o gav tutten o hon somnade om gott. 10.00 väckte Mikael oss :-) nån gång därimellan fick hon mat men på 11 timmar så åt hon 2 ggr. Kalas!!!!!! innan har det varit tutteri tuttera hela nätterna igenom.....Hoppas hoppas hon sover bättre och att det inte var en engångsföreteelse.

Ida o Maja trotsar värre än värst, vi har rena jordbävningen varje dag nu....de behöver nog komma iväg till dagis en stund...nästan varit lediga 1 månad o det har satt sina spår. På måndag börjar skolan o på tisdag dagis!! Gött!!!

Idag är emma iväg till farmor o ska sova där, imorgon ska mikael o tjejerna på Disney on ice medans jag o Molly har en stund för oss själva....*mys*


Nu ska jag lördagsmysa med min familj...

0 kommentarer: