19 september 2006

vad har då hänt sedan sist?

Tja, vi målar o fixar för fullt i nya vardagsrummet. Soffvalet och fotöljvalet är nästintill klart. Golvet ska vi försöka börja med i helgen. Det känns bra och är fortfarande roligt. Tv:n sitter numera på sin "rätta" plats på väggen.

Förra veckan var jag och Emma samt Ida på cirkus här i Nol. 3:e året irad o barnen skötte sig exemplariskt. Sent blev det dock, vi var hemma 21.30. Men cirkus, godis, popcorn och festis gjorde kvällen riktigt mysig. Annars så jobbar jag o sliter. Funderar starkt på att avsäga mig Collero då jag inte kan dubbelarbeta, eller kan o kan....snarare vill jag ha lite tid över för familjen oxå. Dock har collero pengarna varit jättebra att ha. Våra extra fickpengar som gjort att vi kunnat renoverat m.m. Vi får se....har fullspäckat schema på Klockarevägen fram till 3dec.

0 kommentarer: