27 september 2006

Har varit riktigt krasslig...

Har ju i flera veckor känt att jag har en förkylning i kroppen som liksom inte vill ut riktigt men förra veckan fick jag så jag teg. Det började i torsdags med att jag kände mig yr o konstig. På kvällen hade jag stegring på tempen och kände mig väldigt hängig. Hade frossa hela natten och sov nästan ingenting. På morgonen hade jag 39 grader i temp. Jag som sällan har feber!!!! mådde illa, yr o täppt i bihålorna. Låg i sängen hela dagen och sov till och från. Under natten tilltog illamåendet och på lördag kom jag inte ens upp ur sängen istället fick jag tillbringa dagen med huvudet i en hink bredvid sängen. Spydde som en gris! *urk* Tror att jag hade en infektion som satte sig på balansen eftersom jag spydde o mådde illa samt yrsel direkt jag rörde mig. Idag, onsdag är min första helt feberfria dag sedan i torsdags o jag mår hyffsat. Dock har jag fortfarande förkylning i kroppen.
Nu måste jag jobba!

0 kommentarer: