6 september 2006

Ullared tur o retur........

Sååå....då är man på jobbet igen, ja...ibland känns det som man inte gör annat än jobbar. Av 10 nätter jobbar jag 7. Idag då, efter fått sovit 2 timmar inatt så bar det iväg till Ullared, dvs Gekås!!!! Oj,OJ,Oj....har ni inte varit där så åk!!! shopping-galningarnas paradis.....ja paradiset för alla som gillar att handla o fynda. 8600:- fattigare kom vi därifrån men hade då handlat juklappar o kläder till hela familjen. Emma är ju den av barnen som behöver kläder, hon växer så man hör när det knakar vilket också innebär en hel del växvärk just nu från henne sida *stackare*
Men vi hittade lite nytt o större till henne + täckbyxor o täckjacka som hon kommer behöva i höst/vinter. Vi är nöjda trots att vi inte kunde hitta alla julklappar.

Hem snabbt och vid 16.30 fick jag lägga mig då jag skulle jobba extra denna natten. Skulle egentligen behövt denna natten hemma och fått sovit ordentligt men -icke sa nicke. Nästa arbetspass blir fre-lö-sön natt. *PUST*

Tur det är roligt på jobbet o jag trivs kanon!!! :0)

0 kommentarer: