29 juni 2006

Utflykt och myspys i Slottskogen....

Idag packade vi bilen full med ungar och picknickväskan full med godbitar. Färden styrde mot Slottskogen och allt vad det innebär. Vi kikade på alla djuren, åt glass och kikade lite till. Emma och Ida klappade getterna på Barnens zoo. Sen blev det fika med busande barn. Se kan ni bara gissa om vi var trötta, varmt ute och långpromenad med barnvagnar och diverse kassar och väskor. Nu ska barnen sova sött och vi vuxna grilla och ägna oss åt varandra :0)

Just jam hur bra tro ni det gick att somna igår kväll???  *ööööhhhh* nej.....icke sa nicke.....kl var 04.08 när jag sista gången tittade på klockan, totalt omöjligt att sova. Hoppas verkligen inte att nattjobbet innebär att jag även ska vara vaken de nätter jag SKA sova. Så ni ligger vi på minus en hel del när det kommer till sömn. Man får väl vara tacksam att man är van att inte få sova alltför många timmar i sträck när man är småbarnsföräldrar. Just ja....Maja sover helt otroligt gott nu, Somnar vid 18.30 och sover som en gris fram till 8-9 utan att säga ett pip. *Tacksam*
Sen gäller det att föräldrar na lägger sig i tid oxå, vi kan knappast skylla på barnen att vi sover för lite.....

nu är jag tröttis jag med *Zzzzzz*

/ Trött men lycklig 3-barns mamma

0 kommentarer: