1 september 2010

Jag är stor stark och kaxig.......men inte jämt....

och ABSOLUT inte när det kommer till mina barn......

Dagisinskolning är hemsk....spelar ingen roll att det är min 4:e gång så lider jag lika mycket o kan inte låta bli att gråta. Jobbigt Jobbigt!!!
Lilla söta rara underbara Molly....så jobbigt att lämna henne till någon annan. Hon är ju inte van att vara med någon annan vuxen förutom mig och Mikael och sen bara lämna henne sådär....o dessutom till någon som inte älskar henne eller ger henne pussar o gos. Brr....ja dagisfröknarna är jättebra och dagis men.....men de är inte jag ;-)

Sitter nu hemma då hon ska vara ensam på dagis i 2h och äta där....har hela tiden känslan att jag har glömt något....tyst o tomt här hemma....

Emma har det tufft i skolan oxå just nu....3 pojkar som lever rövare varje dag så hon har ont i huvudet av alla bråk o gap. Förra terminen gick det ganska långt innan fröknarna fick ordning på det....nu har de nya fröknar o nya lokaler...få se vad som händer. Vi har kontaktat politiker i kommunen och ska ringa rektorn så det händer något....hoppas nån mer förälder tar sitt förnuft till fånga o gör som vi gör.

0 kommentarer: