28 april 2010

10 år sen idag!

Idag den 28 april är det 10 år sedan jag och Mikael träffades på en internet sajt. Ingen sajt om dating eller så utan en helt vanlig chatt där vem som helst pratade om ditt o datt. Det var min första gång jag var in på just den chatten och började prata med folk. Mikael var en av dem som jag pratade med och Borlänge kom upp som samtalsämne o vi började prata...

På den vägen är det.....tycke uppstod direkt.
Å ärligt talat, att träffa någon såsom vi gjorde, utan ragg o flirt utan bara sådär...och fatta tycke för någons personlighet. Det måste väl ändå vara det bästa?
Vi var redan kära innan vi ens träffats i verkligheten.

Nu har 10 år gått....Känner mig älskad och uppskattad, har en man som tar hand om mig, bryr sig och vill mitt bästa. Uppvaktar mig och visar mig uppskattning och kärlek. Kan inte ens tänka mig att det inte skulle vara vi 2.

Han är den finaste jag vet!!!!

Jag älskar dig Mikael, tokälskar!

1 kommentarer:

Anonym sa...

ett jättegrattis till er som fått en så underbart fin familj lycka till i framtiden med