19 november 2009

Ändrade planer....

Ja det blir visst inget Stockholms besök i december...det blir om 1 VECKA!!!! japp ni läste rätt, Mikael har fått en ny tid, redan nästa fredag den 27:e ska han opereras. Så han, jag, emma och molly åker tåg upp den 26:e. Jag o tjejerna kommer hem på lördagen och Mikael troligtvis på söndagen.

han har en härlig resa framför sig, ett nytt jag! kommer nog bli roligt o spännande för honom o även för oss åskådare....jag hoppas innerligt jag hänger med lite på hans viktresa ;-)

Annars är allr bra, alla i familjen är nu vaccinerade mot svininfluensan, ja alla utom Molly då som inte får.
Molly växer så det knakar, vid 4 månader var hon 65cm lång och vägde 7,3 kilo. Såååå snäll o söt men sover taskigt på nätterna. Har inte börjat smakportionerna ännu då amningen funkar så bra o Molly är nöjd.

Börjat scrappa på julkorten o det är bara såååå skoj, vann en auktion på tradera på ett nytt alfabet till min squezzer.....ser fram emot att den dimper ner i brevlådan. :-)
Börjat lite smått handla julklappar till barnen....Arvid o Simons är klara :-)

Nu har jag en trött bebis som vill ha sin mamma.....

Tjing!

0 kommentarer: