9 oktober 2009

Snart bröllopsdag....

Ja den 19:e oktober har vi varit gifta i 7 år.

Den dagen för 7 år sen sken solen o när vi stod framme vid altaret & så snöade det. :-)
Emma var 9 månader o sov genom hela ceremonin.

Vårt bröllop var ett överraskningsbröllop så det var extra pirrigt att fixa allt & grejja utan att någon skulle veta. Jo några visste för mat skulle fixas o kort skulle tas.

Vad jag egentligen ville med detta inlägg var att helt enkelt säga,

-Mikael, jag älskar dig!
Du är en toppenkille på alla sätt, snäll, generös, ödmjuk, romantisk, kärleksfull...Du får mig att känna mig älskad.
Tillsammans har vi skapat oss ett liv som är fullt med barn, skratt o kärlek. Javisst är det kaotiskt ibland men med dig vid min sida så känns det som vi skulle klara allt.
Jag är så ofantligt kär i dig o känslorna blir starkare o djupare ju längre vi är tillsammans.

TOK kär var ett ord vi använde oss av när vi träffades....o du....Det lovar jag dig att jag fortfarande är!

1 kommentarer:

hedde sa...

Älskar dig med o det hoppas jag att du vet. ;) Snart nio år sedan vi sågs första irl på centralstationen i sthlm o jag är lika kär som då. Älskar dig med, av hela mitt hjärta. puss