16 oktober 2007

Gott o blandat......

Ja alltså inte godispåsen utan vad som har hänt sedan sist....

12 oktober, min älskade pappas födelsedag, han skulle fyllt 75år iår. Tyvärr dog han för 6 år sedan. :`-(

Den 13-14 oktober var jag i Halmstad med Aletjejerna. Vi badade bubbel, festade rejält, gick på stan och dansade tills fötterna brann. Kul, kul, kul!!!

Igår 15 oktober fyllde svägerskan Anna 32 år, Grattis till dig!

Sen då, jo vi har ju helt snöat in på detta med att flytta o köpa "villa"....vi behöver ju något större men vi lever gott nu o vill inte sätta oss i "vända på slantarna" situation. Dyrt är det!!! jisses ja. Ska man köpa ett hus häromkring som inte är i toppskick måste du ut med 2-2,5 miljoner. Ett nytt eller stort hus kostar 3 miljoner. Det är rätt roligt att kalkylera o prata om det iaf. Ska vi flytta så gör vi väl det inom ett par år iaf. Vi har ju lite att göra klart på vårt nuvarande oxå.

Viktklubb då, jo det går bra, men står för tillfället stilla. Har ju inte tränat på 2veckor när jag varit kanonförkyld o för mig går det inte neddåt utan träning, så är det bara. Igår kom jag iväg dock och simmade. Väntar just nu på på lite pengar som förhoppningsvis droppar in i slutet av denna vecka eller början av nästa o köper då min crosstrainer så jag kan köra här hemma. Måste oxå boka läkartid på Vc, har ju fortfarande ont i höfterna när jag rör mig. Fattar inte vad det kan vara? Efter den dansanta festen i lördags så hade jag svinont.

Nu längtar jag till helgen....fre-sön i Karlstad!! *Gött*

0 kommentarer: