10 oktober 2007

Blä för förkylningar....

Inne på min 2:a vecka med förkylning, halsont, slemmig, hosig o snorig :-( såååå tråkigt. Har inte kunnat tränat då jag är totalt matt. Har dock jobbat o förkylning samt jobb har tagit musten ur mig.

I helgen som kommer så ska jag iväg med Ale-tjejerna till Halmstad. Festa o parta o bara vara .*Gött* Ska tyvärr jobba på lördagen på dagen, önskar nu i efterhand att jag tagit ledig med tanke på förkylningen. Var o klippte mig igår och gjorde blonda slingor, vips så var man 800:- fattigare o ändå är salongen jag går till billig. Inte hittat någonstans där de är billigare!!! Nöjd med frissen, lite väl blond kanske men det blev något pageliknande så massor av hår är borta!! :-)


Längtar verkligen till lördag men måste nog säga att helgen efter den 19-21 längtar jag mera till då jag o Mikael ska iväg på en weekend bara vi två...det blir Karlstad.

fredag 19/10 firar vi 5-årig bröllopsdag. Vi ska åka till Karlstad, bo på hotell o ha det gott. Bowla och äta viltbuffe. Vin o brieost på rummet!

Lördag 20/10, fortfarande kvar i Karlstad, Mikael fyller 34 år, vi ska gå på stan, bio, middag o bio igen.

Söndag 21/10, dags att packa ihop o så småningom åka hemmåt.....

0 kommentarer: