21 juli 2007

Vilken latdag....

Efter vi konstaterat att det inte skulle bli strålande väder så satt vi rätt länge i morse och funderade vad vi skulle hitta på....*hmm* vi var sugna på bio men det gick inga hyffsade barnfilmer. Vi väntar till Shrek 3 kommer i slutet av Augusti då vi ska gå hela familjen, ev tillsammans med fam. Boström.
Hur som helst....*hm* vad göra? ärs....varför inte bara vara hemma o mysa vi är ju ute på äventyr mest hela tiden. Vi bestämde att barnen skulle få hyra film för en gång skull, knappast så det behövs då hela filmhyllan är fylld men lite skoj är det att få gå och välja själv i hyllorna. En film var och en påse godis var, men först lite flöt i form av pizza. Barnen åt pizza så det stod härliga till framför tv:n o efter det massor med godis....*ojoj* massa bus o skratt o lite gnäll o gråt men nu är det natten för de små. Mamma o pappa är rätt trötta de med :-)


Idag har jag haft det lite ledsamt, jag har städat ur min garderob, mycket gråt blev det oxå. Tog några tröjor från mamma och de luktar fortfarande henne trots tvätt. Hela min garderob luktar mamma!!! Så lite tårar och tröjsniff blev det oxå....konstaterade dock att jag behöver en trådback till för alla kläder.....

0 kommentarer: