5 juli 2007

Den blomstertid nu kommer........

Ja vad hände med den? sommar, sommar och sol *lalalala* *öööhhh*
Imorgon är sista arbetsdagen innan denna semester, blandade känslor. Min hjärna har nog gått på semester för länge sen för jag är mest trött hela tiden. Men vem vill ha semester i ett regnigt Sverige? jag hade nog hellre jobbat o sparat mina semesterdagar. Vad ska man hitta på med barnen? klänningarna, poolen, solkräm, baddräkter ligger framme o ska packas ner inför Dalarna resan men skulle gissa att de bara tar onödig plats i resväskan. urs så negativ jag låter.....
Vi håller tummarna för fint väder helt enkelt!!! :-)

Lite strul eller snarare mycket strul efter mammas bouppteckning m.m...*suck* går inte in närmare på detta här men ibland vill man bara ge någon en smocka. *Grrrr*

idag då, ja idag blir det en angenäm arbetsdag. Börjar jobba 14.30 0 då blir vi hämtade och inskjutsade till Bergakungen för att se "Transformers" efter filmen så bär det av tillbaka till jobbet och avsluta sitt pass som slutar 20.00. Tur man har sånna arbetsdagar oxå :-) :-)

Ha en trevlig sommar alla som läser här!!

0 kommentarer: