24 juni 2007

Bara lite skryt......

Måste få skryta över Maja, vår 2-åring som är så otroligt duktig. *Stolt mamma*
Berättade ju i tidigare inlägg att hon slutat med blöjor för ett tag sedan o måste bara uppdatera o säga att det går hur bra som helst. Vi behöver inte påminna henne att gå på toan utan detta klarar hon helt själv. Både nr 1 & 2 utan bekymmer :-) För ett år sedan hade vi 2 blöjbarn o kostnaden för blöjor är nästintill på noll. *Skööönt* på natten har hon fortfarande men knappt det behövs. oftast är blöjan torr även då.

Barnen gillar verkligen nya altanen o så mycket vi varit på den nu har vi inte varit på alla de 5 åren vi bott här. Ska ta nya kort så ni får se. :-) Idag är Mikael iväg med grannen o köper staketet som ska vara på övre däck. De är lite figurformade o ska målas vitt medans överliggaren ska vara i tryckt virke. Nedanför staketet ska vi ha små lampor nedfällda i trädäcket. Trappen ner till soldäck är klar o blev jättefin. På soldäcket ska barnens leksaker vara o solsängar till de vuxna. :-) under altanen blir det förråd.

Om 3 dagar har min lillasyster bf, jag är förväntansfull o ser riktigt fram emot detta :-) ska ringa henne i dag o "uppdatera" mig :-) om 2 veckor sticker vi till dalarna på obestämd tid o bara njuter av min hembygd, badar o umgås med mina syskon *Längtar hem*

En vän till mig har det svårt...*tänker på dig*

0 kommentarer: