4 mars 2007

När ska det ta slut?

Försöker lägga hela denna tragiska historia med mamma m.m. bakom mig men det är inte lätt när man ständigt blir påmind. Nu verkar det som det blir advokat o tingsrätten för vår del. *suck* Men vi syskon är de enda kvar efter mamma som kan försvara hennes rättigheter i detta. Jobbigt är det dock. Tårarna tar verkligen aldrig slut...

Dessutom hände något tråkigt idag som jag behåller för mig själv men den händelsen har gjort att jag tappar en bit av mig själv.....Kan livet någonsin bli densamma?


Nu till något roligt istället. Emma hade ju sitt kalas igår i Förlunda på Önskeleken, hur roligt som helst för barnen. De lekt sig genomsvettiga. Perfekt i åldern 3-10år. Maja var lite liten då hon inte nådde att klättra högst upp *tack gode gud* men modig är hon vår lilla flicketös. Åkte på många smällar av större barn, men alltid ett leende på läpparna. Emma i samma ålder hade aldrig släppt oss med blicken. :-)
Det var värt pengarna det kostade, 1000:-

/ Ta hand om varandra

0 kommentarer: