26 december 2006

Inte bara glada miner...........

Julen i all ära, barnen lyser och många skratt, mys, god mat och julklappar blir det. Idag var vi hos svärfar med fru ute på Marstrand på lucnh/middag. Jättegod mat. Dock var jag lite trött då jag jobbat natten och sovit endast 3 timmar innan vi var tvungna att åka. Sen nu i kväll blev de tinte så mycket sova av heller o ska klara att jobba denna natten men endast 5 timmar i bagaget...*lycka till* Zzzzzzzzzzzz............

Men varför inte bara glada miner???

Jo, medans jag sov hade min storasyser ringt....mamma har åkt in igen....det går illa detta och fort, lite för fort. Vi har bara vetat i 1 månad men hon är så drastiskt försämrad på denna korta tid. Hur lång tid hon har kvar vet ingen men det känns som om det kommer gå fort...hon orkar inte ens äta längre. Känner ingen hunger...är det kroppen som stänger av systemen? Vissa dagar känns inte så roliga då man hela tiden har detta i bakhuvudet, samtidigt ska man vara käck på jobbet o snäll mot sin man och sina barn. Stubinen har tyvärr blivit kortare....
Men, men....så är det.....livet kommer och går o vi tar oss igenom detta med. Glad att jag har min syster att vända mig till och Mikael som alltid finns vid min sida. Han är världens bästa man!

0 kommentarer: