6 augusti 2006

I morgon är det dags att ställa sig på plankan....

dvs vågen efter 1v med Viktklubbs matsedel. Har skött mig exemplariskt och inte fallit för frestelser. Det enda det blivit brist på är väl motionen.

Jag kommer bli nöjd oavsett resultatet då jag vet att jag ätit med "huvudet". Det är rätt kul att hålla koll på kalorierna, om inte annat så lär man sig mycket.

Inatt är 3:e natten i rad, är ledig mån/tis sen jobbar jag ons/tors igen. Nästa helg är det Collero för hela slanten. Imorgon är det återigen dags för dagis för Emma och Ida, de har varit ledig sen början av juni. På tisdag är det Maja som börjar sin inskolning. *Lilla plutt* tror det kommer gå alldeles utmärkt och hon börjar bli så pass aktiv så det blir nog bara roligt. MEN...jobbigt för mamma och pappa, iaf mamma som har ett blödigt hjärta. Helt ärligt tycker jag det är alldeles för tidigt att börja vid 15 månader men det tyckte jag om Emma oxå som började när hon var 19 månader. Åldern spelar nog mindre roll, det är detta med att lämna nått man älskar över allt annat till någon annan. Det sägs ju vara betydligt svårare när de är runt 1,5 år. Ja,ja....vi har ju inget val. Till att börja med så kommer de gå alla 3
07-14.

Ha det gott o sov så sött.........

0 kommentarer: