7 mars 2006

Om 12 dgr styr vi.........

till värmen istället för kalla Sverige. Jag gillar vintern som den är nu, mycket snö, kallt o underbart vacker med blå himmel o strålande sol. Men visst längtar jag till värmen, lite kläder, poolen och bara vara...

Den 19 mars åker vi till Teneriffa 1v, All inclusive hotell på ett hotell som öppnade portarna dec 2004. Rummet är på 75 kvm så vi får nog plats :0) stor balkong med solstolar och en jättepool med vattenfall.

*Ahhhhhhhhhhh*

Maja utvecklas snabbare än snabbt just nu, kryper i racerfart, står upp mot allt, vill bara gå och gå och gå...säger: Hej, titta och mamma mest.

Ida pratar på ordentligt bra nu med riktiga meningar...orden bara flödar från dag till dag. Hon börjar verkligen bli "stor" tjej. Emma är inne i en icke så rolig fas, mycket -nej....och kollar gränsen hela tiden.

Den 31 mars ska Mikael och barnen gå på Mora träsk i Göteborg, det kommer bli en höjdare eftersom våra barn är frälsta i dem.

Jag då? jovars....vi har ju tagit tag i VK igen ordentligt, så på 2v har jag "tappat" -2,5 kg utan motion utan enbart med maten som verktyg. Det lönar sig att sköta sig kan jag ju säga. 12 kg kvar till målvikten!!!!!!!

Endast 1v kvar av föräldraledigheten *buhu* sökt 17 jobb nu o hoppas på positiva svar...så trist att vänta bara tills ansökningstiden gått ut osv....*suck*

Ett av jobben är verkligen *VILL HA* !!!!!!! (återkommer om detta)


Nu ska jag göra min plikt som hustru och mamma, (till spisen alltså)

/ Sabina som längtar att få öppna mitt 30-års paket i form av sol o badresan

0 kommentarer: