5 juni 2010

Lilla Viola!

Min mans älskade mormor har det tufft just nu, den sista striden...

Lilla söta Viola! Vi döpte Molly efter dig för att bevara ditt namn i familjen o ditt minne....förhoppningsvis väljer hon i sin tur att föra det vidare till sina barn.

Jag har bara känt dig i 10 år men du tog emot mig i din familj din släkt med öppna armar och en stor puss på kinden. En tjusig dam som man inte kan göra annat än tycka om....du ringde mig när jag var höggravid med Molly för att kolla hur det var med mig och hur jag mådde i värmen, du mindes själv hur varmt det var när du väntade Lena....
En omtänksam kvinna....

Genom en god o bra människa har det kommit något riktigt gott, du fick Lena som i sin tur födde Mikael...som jag är så enormt tacksam över är min...Tack Viola för det!

Puss o kram till dig!!! vi tänker på dig....

0 kommentarer: