26 maj 2010

Glada nyheter!

Väntat o väntat o väntat på att få besked om Mollys dagisplacering.
Vi har sökt till "vårt" dagis, Nolhagen heter dagiset och där har Emma, Ida o Maja gått/går så vi trivs väldigt bra där o känner alla fröknar.
Småbarnsavdelningarna heter Humlan och Storken och på Humlan har alla 3 gått o för oss känns det viktigt att Molly hamnar just där då personalen är underbar o vi känt dem sedan 2003 då Emma började.
Inte för inte som alla jag känner vill väldigt gärna till Humlan om jag säger så...

Nåja, igår kom då ÄNTLIGEN brevet vi väntat på....Mollys placering! YES hon hade fått plats på Nolhagen men det stod inget om vilken avdelning....japp, jag ringde till Humlan och frågade om de visste vart Molly hamnat o de sa att det beslutet låg hos chefen Ingela o att det beslutet höll på att fattas just nu.

Hm...vad göra? hm....jag ringde Ingela....Jaa man måste vara liiite företagsam om man ska få som man vill....
Först kände hon inte igen mig o sa att det inte var bestämt o frågade mig om det spelade någon roll vart?
jag sa då att helst humlan eftersom de andra 3 gått där....DÅ trillade pengen ner o hon väldigt trevlig..
-Jaahaaa är det du....jag kände först inte igen din röst....jamendåså...då ska vi se vart vi har molly...
Så inom parantes så var det nog inga bekymmer att få henne där jag ville....


Jihoooo.....bara hoppas det nu då!!!!!!!

0 kommentarer: