21 februari 2010

Jobbat hela helgen....

Japp, denna helgen var min andra jobbarhelg.
Jobbat lör 14.30-22.15 och söndag 10-20.
Natten mellan lör o sön var riktig tuff, var aptrött efter att jobbat var hemma 22.30 o då vaknade molly sen var det stök o bök HELA natten....UNGE!!! både jag o mikael blev irriterade på henne....det gnälldes o gnölades o hon var vaken säkert 1½ timme....så imorse var man ett vrak...illamående o med magont pga sömnbristen.

Ingen vägning på VV idag pga av att jag jobbade...har inte tränat sen i måndags pga knät o enligt vågen står jag rätt still trots att jag matmässigt skött mig exemplariskt. Jag bara måste träna för att gå ner....så är det bara....
Knät är inte riktigt bra det heller så jag har ingen aning om när jag är i träningsform igen :-( deppigt!!!!!! Vill vill vill vill träna juuuuuu....

Imorgon till tandläkaren o laga en lagning.

0 kommentarer: