26 juni 2009

Idiot trött!!!

Somnade vid 23.30, kissat vid 01.30, 03.00, 04.00, 05.00 och 07.00 var dessutom helt vaken mellan 05-05.30.
Haft sammandragningar hela natten...inga onda men de höll mig ju vaken. URDRYGT!! så nu är ja trött kan jag lova. Och så lite gott illamående på detta då man inte sovit....Najs!

Får försöka vila nån gång på dagen idag, men det är ju fullspäckat schema idag...

I natt så kom jag iaf till insikt att jag MÅSTE börja packa BB-väskan under helgen så det ska jag göra.

kl är nu tidigt på morgonen o barnen är hungriga....ja det är ju bara att gå upp o göra frukost då...

Återkommer senare....

1 kommentarer:

Jossan sa...

Hej på dig!

Nu har jag hittat hit, ska bli roligt att följa dig som här dagarna innan bebis kommer, sen också för den delen :-)

Hoppas du får sova inatt!

Ha det gott, kram Jossan från aletråden