26 november 2008

Nej fy för att jobba natt....

Men jisses amalia va trött jag är, funkar inte längre att jobba natt. Blir så attans trött. Det som inte funkar är att få sova när jag kommer hem på mogonen, sover lätt, lite o måste på toa hela tiden. *suck* Igår hade jag tom svårt att somna på kvällen trots att jag egentligen var jättetrött....för trött säkert.

Byggkillarna är ju kvar i några dagar till o det ska bli sååå skönt när de åker hem. Det låter o grejjas konstant. Vill ha tillbaka mitt hem. Men fint blir det :-)

Nu är taket nytt, dränering är gjord, ny elkabel in till huset, träpanel över hela huset o inte tegel, duschen i källaren klinkar de för fullt o de har fixat lite fuktskador i toa/matkällare som blev när ett dräneringsrör stått o läkt (därav dräneringen). Sen har de knackat ner delar av 2 väggar i arbetsrummet o spacklat upp nytt (gamla skador)

Så vad vi vet så är huset fit for fight igen!!!

Annars då, jo jag väntar o väntar på besked från chefen ang min tjänst...är ju lite struligt då jag har 30% upphöjt men vill ha det som fast o det är inte så lätt inte då det inte är medräknat i budgeten. Håll tummarna! Fick iaf klartecken för att vara ledig 1v efter nyår! Gött! Mikael är oxå ledig så vi kan vara tillsammans hela familjen då jag jobbar kring julhelgen.

*Grattar även jag Bastis o Emma till bröllopet, nu finns det 2 Emma Hedin i släkten :-) *

Längtar till helgen, ja inte för att jag ska jobba utan för att barnen ska få träffa tomten och lämna önskelista och för att det är dags för julpynt! :-D *mys*

Har en massa annat att berätta oxå men suger på den karamellen ett tag till ;-)

1 kommentarer:

Jessica sa...

Kul att läsa att det går framåt i husrenoveringen. Blir ju nyfiken på vad det är fr karamell du "suger" på :o) Gissar på en sak.

Kram Jessica