8 maj 2007

Oj, längesen jag skrev...

Vad har då hänt sedan sist....*hm* jo vi haft släktkalas för Ida, vi grillade korv och åt pippi långstrump tårta. Jättemysigt och gott!!! Dagen efter blev det Liseberg för hela slanten där Ida åkte Flume-ride för första gången. Ett utomordentligt trevlig dag. Veckan efter förflöt som vanligt, jag jobbade 6 dgr så det blev inte så mycket gjort.



Nu har jag då äntligen bokat klipptid, ska dit på fredag och unnar mig både klipp och slingor. Har aldrig gjort slingor på salong då det kostat för mycket. Där jag bokat kostar det 760:-.

Ser mycket fram emot lördagen då vi Ale-tjejer har tjejträff i Borås. Shopping, relax och fest!! :-)

Kommit igång med träningen...*skönt* typiskt nog pajade Mp3-spelaren mitt i promenaden *suck*

Bara till att köpa en ny. Igår var jag, Mia, Maria och Kicki i furulundsparken, motionsslingan och gick 5km.....

0 kommentarer: