10 november 2006

Det funkade så nu kör vi :-)

Ja...låt mig tänka....vad har då hänt sedan sist? *hmmmm*

Vi har firat bröllopsdag, den 19 oktober hade vi varit gifta i 4 år. Den firades med middag på Balance o Bar. Jag fick en jättefin bukett av Mikael och han fick en bok som heter "Kärleksförklaring", funkar ungefär som barnens första bok, lite färdigtryckt text som man fyller i luckor + klistrar in fotografier. Jättefin och jag tror den var uppskattad. Den 20:e oktober blev Mikael 33år, det firades med tårta o presenter. Den 27 hade jag och Emma namnsdag samt lille Arvid (Annas pojk) blev 1 år. Av Mikael fick jag ett jättefint halsband med ett hjärta i namnsdagspresent. Den 28 firades Arvid med pompa o ståt i Lerum med släkten från bägge sidorna på besök.

Första november kom kylan och första snön!!!!! på dagen två år år sedan vår älskade katt Lukas lämnade oss.

Dagarna går, ingen aning om vart de tar vägen...Mikael och jag jobbar för fullt, barnen går på dagis och mellan varven försöker vi få ordning här hemma. Nu har det iaf inhandlats en tavla i vardagsrummet samt nytt sofföverdrag.

Denna vecka har jag haft fullt upp. Jobbade kväll i mån, tis ledig fast möte på jobbet. Ons och tors jobba dag och fre-lörd-sön natt. Pust! jag är redan trött o har hela helgen kvar att jobba........

Igår var jag dessutom på anställningsintervju ang den fasta tjänsten. Hoppas det gick bra. Vet ju inte riktigt vad de är ute efter....tydligen en del som ska på intervju men jag skulle få besked innan nov är slut.

Det har säkert hänt en hel del mer saker men just nu måste jag kolla till barnen...

Tjolahopp!!!!

0 kommentarer: