8 oktober 2006

Liseberg inställt.....Emma magsjuk.

Hade ju planerat att vi skulle på Liseberg idag, det är sista dagen de har öppet och vi hade en del biljetter kvar. Tänkte låta barnen åka av sig det sista.....men icke sa nicke. "Nån" ville inte att vi skulle åka dit idag....

Emma vaknade 04.00 och var dålig i magen + spydde. Nu under dagen har hon fått feber oxå. Stackarn! så det bidde ingen Liseberg för oss....vi pular hemma istället. :-)

Håller tummarna att vi klarar oss från magsjukan.

Igår var det Colleroparty, känns sorgligt att jag ska sluta där. Tycker ju det är jättekul men kan inte dubbelarbeta. Skulle jag ha kvar collero innebär det att jobba VARJE helg.

Just ja....spännande nyheter.....håll i er.........................

Klockarevägen där jag nu jobbat sen april har lagt ut en tjänst. Jag bara MÅSTE få den tjänsten så håll alla tummar o tår ni har. Trivs ju jättebra där och det tar 10 min med cykeln att ta sig till jobbet. *idealiskt*

Tjänsten är på kombinerad dag/kväll/natt. Det enda som egentligen är emot mig är att om nån från kommunen som är LASAD söker, då går den före mig oavsett.

Det som talar för mig är att jag har rätt utbildning och erfarenhet och redan jobbar där. Men ,men.......så alla LASADE i Ale kommun, håll er undan!!!!!

I slutet av månaden bestäms det vem som får jobbet.   

*wish me luck*

0 kommentarer: