30 maj 2005

Mors dag!

Igår var det mors dag....min och alla mammors dag! Barnen hade köpt massor med roliga lotter till mig men tyvärr vann vi bara 30:-. Dessutom fick jag en stor kartong After eight *mumma*. Höjdpunkten på dagen var förståss maten, denna gravade underbara lax med hovmästarsås. Man ska ju inte äta det när man är gravid så gissa om det var efterlängtat....laxen + färskpotatissallad men grillad fläskkarré + tzaziki....*ååhh* Gottinamnam!!!!!!

En mysig o rolig helg förutom att jag fick veta att min mormor i Finland hade dött. Ringde mamma och hon var såklart jättelessen. Urs.... :´(

Med Maja går det jättebra, hon sover äter och bajsar omvartannat....gör inte så mycket väsen av sig. Vi har varit ute på promenad några gånger och är mycket nöjda med vår nya syskonvagn....det är såå skönt att kunna röra sig normalt och hålla samma takt som Mikael. Synd nog är inte vädret det bästa bara....men,men..

/ Sabina

0 kommentarer: