23 juli 2006

3:e natten i rad och lång bilresa imorgon.....

Japp, då är jag på G och avverkar min 3:e natt på jobbet. Imorgon bitti när jag kommer hem blir det att sova ca 3 timmar sen måste vi åka om vi ska komma fram i någorlunda tid. Det tar ändå ca 6 timmar i bilen. Idag var vi mer än snälla till våra barn. Vi köpte en dvdspelare för bilen med 2 skärmar, en för Emma och en för Ida att fästa på nackstödet. Tyvärr fanns det inte att köpa till en lös till Maja. Så nu är det laddat med film o tjejerna håller sig förhoppningsvis nöjda en större del av resan. De två små ska ju sova oxå under färden, det kommer dem nog göra alla 3 skulle jag tro.

Vi kommer bo hemma hos min lillasyster Mio, ska bli skoj att träffa henne. 1 år sedan sist, på Majas dop. Kom ihåg Emma imorgon, hon har namnsdag!!!!!!

Annanrs flyter det på o allt är finemang. Mikael är nu klar med panelbytet och ska bara måla och sätta foder. Han har verkligen varit duktig. Skönt att det är klart!
Så nu är det hallen/vardagsrummet som gäller igen, fast det får bli när vi kommer tillbaka. Hemfärden är ännu inte riktigt bestämd till när den blir. Vi tar det lite som det kommer.

0 kommentarer: